Din kundvagn:
artiklar
Gilla Mobilkoden på facebook
Enkelt och smidigt
Över 20 000 Produkter
Snabba leveranser
14 dagars öppet köp

Bästsäljare

Nya produkter

 

Reparera din telefon online - Så funkar det


 

Gör så här om du inte har möjlighet att besöka oss:

 

1 

Hitta din telefonmodell på webbsidan genom att klicka på "Service & Reparation" och välj enheten du vill laga sedan den tjänst som passar, t.ex. glasbyte. Om du är osäker på vad som är fel på din enhet så väljer du en undersökning och skickar telefonen, vi kontaktar dig när vi felsökt din enhet. I kommentarsfältet i kassan kan du beskriva felet du upplever med enheten. 

 

 

2 

Efter att du lagt din beställning och genomfört köpet så får du en orderbekräftelse via e-post. Skriv ut denna och lägg med i paketet tillsammans med din telefon. Om du inte har möjlighet att skriva ut ordersedeln så räcker det med att du skriver ner följande information på ett papper och lägger med i paketet:

 

Ordernummer (får du via e-post)
Namn:
Telefonnummer:
E-post:

 

Tre 

Paketera din telefon ordentligt så att den inte skadas under transporten tillsammans med informationen ovan, och skicka till:

 

PhoneHem AB
Veddestavägen 19
17562 Järfälla 

 

Tänk på att paketera din telefon väl! Vi ansvarar inte för skador som uppkommer på din telefon till följd av dåligt emballage. Du är ansvarig att telefonen kommer ända fram till oss. 

Via länken nedan kan du köpa en fraktsedel av oss för 120 kr som du sedan skriver ut och använder för att skicka enheten. 

https://www.phonehem.se/sv/artiklar/mypack-return-fraktsedel-for-inskick-av-enhet.html

 

När vi mottagit ditt paket så kontaktar vi dig via e-post. Skulle vi upptäcka ytterligare fel på din enhet så kontaktar vi dig för godkännande innan vi utför något ytterligare arbete. 

Din reparerade enhet skickas tillbaka till dig med Posten. Du meddelas när och var ditt paket finns att hämta.

Skicka gärna med koden till skärmlåset så att vi kan testa delen vi byter ut.  


Våra vanligast ställda frågor & svar